Bezorgen en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling de volgende dag bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen) door PostNL.

Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en tracé code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het product proberen af te leveren bij de buren of de volgende dag nogmaals aanbieden. Lukt dit niet zal het pakket af te halen zijn bij een afhaalpunt. Hiervan krijg je dan een melding in je brievenbus.

Moet ik de verzendkosten betalen?
Verzenden is gratis door heel Nederland bij LABEL 27.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Hoe kan het dat mijn Track & Trace code niet werkt?
Jouw pakket is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. De code is daarom 12 uur nadat je het ontvangen hebt werkzaam.

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven hoelaat het pakket geleverd zal worden. Mocht de track en trace code iets vreemds aangeven mag je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice zal jou dan verder helpen.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Zijn niet alle artikelen geleverd?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hier zullen wij je duidelijk over informeren. Het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code die is verstuurd per mail.

Is jouw bestelling onverhoopt toch niet leverbaar?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag zullen wij zo snel mogelijk terugstorten op de rekening waarmee is betaald, wanneer er is gekozen voor Klarna zal de factuur worden aangepast.

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, binnen 14 dagen teruggestort.