Bestellen

Op de webshop is mijn maat niet meer leverbaar, kan ik deze toch bestellen?
Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen, laat uw e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer dit item weer beschikbaar is.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Als je het artikel in een andere maat wenst te ontvangen.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw adresgegevens aan te passen.

Is mijn bestelling goed binnengekomen?
Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons warehouse heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track en tracé code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot dat deze wordt bezorgd.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice via klantenservice@label27.nl of bel ons op het nummer +31 (0)85 130 53 95. Wij helpen je graag verder!